Mother_biri Valla ekonomik olarak beğenilecek bir tarafı yok, coğrafi açıdan güzel ona bi şey diyemem. Hava atmışım gibi algılanıp ona göre cevap verilmiş, yahu malımla mülkümle hava atacak kadar cahil olsaydım öyle yapardım. Allah herkese daha çok versin, ben iki ülke arasındaki uçurum olan farkı anlatmaya çalıştım yok orayı beğenmiyosunuz yok burayı beğenmiyosunuz evet beğenmiyorum ve eleştiriyorum yapacak bir şey yok 🤷🏼♀️