Busraakay_26 SerkanElif ben başladım bu hafta 35 haftalığım tek başıma yaptığım için yavaş ve zor ilerliyor 😂 neyse ki bitti sayılır
Zeyzey055 Riskli gebeliginiz yoksa 35 36 da bitmiş olsun bence ben 32 de yapmıştım 3 gün sonra dogurmustum🤣🤣🤪
SerkanElif Riskli gebeligim yok ama ayakta kldigim zaman bebegim iki gün cok az hareket ediyor korkuyrm