Didemcann Kızlar adet oldum 3. Günü randevum var ne zaman koyuyolar embriyoyu bilenler var mı iğne falan mi kullanacağım
Gebeyim-32 Donmuş embriyo transferi oldum ben 5.gün embriyosuydu . Adetin 13. Gün çatlatma iğnesi oldum 20. Gün transferim yapıldı
Gebeyim-32 Didemcann inşallah uğraştırmadan tez vakitte tutar sağlıkla ❤️ verilen iğne ve ilaçlarda yapılacak protokole göre değişiyor