Aneztezilide yaptıran var ama ben aneztezi yaptırmadım yani çok korkunç değildi tabi biraz acısi ve stresi oluyor ama kısa süreli 🙏🙏 alttan muayne olur gibi yapıyorlar bı apartla orayı buyuruyorlar orda bir şeyler yapiliyorlar ama orayı göremedim ordan ilaç veriyorlar kasiklarin ağriyorsa güzel demekki ilaç kasiklara gidiyor yani açık zaten üstende filmi çekiyorlar 🙏🙏