Nazberna Selammm, Doktorunuz size hangi takviyeleri verdi ? Kalsiyum magnezyum ve demir kullanıyorum hepsi ayrı. Mide bulantılarım geçmişti şimdi tekrar kusmaya başladım. Sizde de oldu mu ?
DuyguKays Nazberna kalsiyum verdi kullanmiyorum vakit kalmıyo çünkü :D decavit,D vitamini,çinko,Demir kullanıyordum Demir’i bıraktım bi süre erken verdi çünkü
DuyguKays Nazberna mide bulantım hiç olmadı yemeklerden sonra azıcık oluyodu bi de kızartma türü yediğim zaman çıkarıyodum
mnli Nazberna magnezyum demir d vitamini ve multivitamin kullanıyorum şuan oğlumda sadece multivitamin kullanmıştım aynı doktora gidiyorum ama bu sefer saydığım değerler düşük olduğu için onlardan da takviye verdi
Busrapala Bana takviye,d vitamini ve demir hapı verdiler 26. Haftamdan sonra da magnezyum da kullanmaya başladım.En başlarda bulantı oluyordu ama Şuan olmuyor
DuyguKays Mire ımom kullanıyordum sonra doktor bana decavit kullan dedi ona başladım bilemedim ki ayrıca kullanmama gerek var mı acaba