Burcu1708 Herkese merhaba son adet tarihine göre 6+6 haftalık hamileyim ama ultrasonda bebek 1 hafta geride görünüyor. Kalp atışını da henüz duyamadık. İlk hamileliğim biraz tedirginim bu durum normal mi? Bu fark kapanır mı zamanla?
Busraakay_26 Burcu1708 ben 8 haftalıkken duymuştum ve ilk zamanlar bir hafta önden ve ya geriden olması çok normal stres yapmayın ki bebişiniz etkilenmesin 🌸 sağlıkı gelişimi olsun ☺️☺️
imeaeb Burcu1708 Canımm bana da geç döllenme olabilir dedi doktor başta ama diğer muayenede değişti o kendi haftamı söylemişti, bu çok oluyormuş
yagmur089 Burcu1708 normal bacim hic korkma geride veya önde gidebilir iki hafta geride giderse o sknti bide tabi iki hafta önde gidersede sknti sen kalp atsini duyduysan bi problem yok
Arvenmommy Geç döllenme olabilir benimde sat a göre 1 hafta geride 2 haftadan büyük değilse fark genelde normal karşılanıyor
Serap-asel Burcu1708 geç döllenme olmuştur tedırgın olcak bısey yokkı zaten sorun olsa zten doktor syler byle şeyler düşünme
Burcu1708 Kalp atışını henüz duyamadım. Doktor daha çok küçük diğer hafta gel dedi. Biraz da kasıklarım ağrıyor o yüzden tedirginim.