Minel-4 guzelanne01_ iki haftada bir gel dedi haftaya 34 olunca tekrar gideceğim doğuma yaklaşınca her hafta çağırıyormuş
Aysegulinanc guzelanne01_ 32 de gittiğimde nst ye girdim sancım yoktu ama bebeğim dönmemişti ve yüzünü göstermemişti haftaya gel dedi 33 de gittim bi sorunun yok bi dahakine 1 ay sonra gel dedi şok oldum 🫣 37 de giderim bi daha
guzelanne01_ Deletedmom_116 doktor artık sık alacam dedi canım geldim doktora bugun hareketi kısıtlanmıştı ya dümdüz duruyormuş pozisyon değiştirmiş minnakim haftaya tekrar gel dedi 31+2 ve artık sıklacaz dedi
Deletedmom_116 guzelanne01_ Dontorlar o kadar sorunsuz ki belli doktorum yok daha. Ve Şikayetin olmadıkça gelme diyolar resmen
guzelanne01_ Deletedmom_116 benimde öyle olacaktı kızımda ilk gittiğim doktorla devam etmiştim başka ile geldim bide deprem bölgesi olduk çok zor buldum bu doktorumu 12 haftamda ,Doktorsuzlukta kötü🤦🏻♀️
Deletedmom_116 guzelanne01_ Ewet özele gidiyodum oraya devame demedim ve devlette aynı doktora gitmek imkansız ki hiç iyi doktor yok