Gmzavc-58 36 haftalık hamileyim bayramda araba yolculuğu yapmak zorunda kaldım patates gibi şişti ayaklarım ve hala doğru düzgün inmiyor. ayrıca sağ elim inanılmaz şişiyor onun da sebebi yatakta elimin aşağı doğru salık vaziyette olmasından dolayı oluyor. sağlık ocağındaki ebe tuzu kesmem gerektiğini söyledi ayrıca oturduğum yerde ayaklarımı yüksekte tutmaya çalışıyorum ayakkabı da giyemiyorum her yere eşimin terlikleriyle gidiyorum 🤣