Bu post burada kalsın 15 Mayıs da yazarım minnoşum gösterirse 😂 kız olursa ismi belli ama erkek olursa isim düşünmedik henüz babası bulacak oğlana isim bu arada 15 Mayıs da 17 haftalık olucaz gösterir umuyorum kendini kaçıncı haftada öğrendiniz sizler