CmreKsidar hızlı yediğinden kusuyor☺️ ayrıca fazlalığı da kusabilir. henüz daha çok küçük mide kapakçığı gelişmemiş daha, ilerde kusma problemi de azalıyor merak etmeyin. Reflü olsa fışkırarak hatta burundan bile kusar. Ve sütün neredeyse hepsini kusar. Yine de başını biraz kaldırarak yatırmanız yarar sağlar, sütü içsin dik tutun gazı çıksın biraz öyle dursun sonra yatağına sol yada sağ (kusmasını önlemek için tercihen sol) yatırın. Ikınırken kusması normal, baskı yapıyor sonuçta mideye. Benim kızım her osurduğunda bile kusuyor çünkü ıkınıyor ve mideye bası oluşuyor:) bebeklerde kusma normal🤍