Ebrulicee Herkese merhaba, 34 haftaya girdik. Hastane çantasına kendiniz için kaç tane lohusa takımı ve gecelik aldınız şu an 2tane var 1lohusa takımı ve bir tane de gecelik almayı düşünüyorum yeterli mi sizce fazla mı?
HanifeAsya Ebrulicee ben gecelik almadım tesettürlü olunca giyemem diye 2 tane pentiden önü düğmeli pijama aldım her zaman giyeyim diye 1 tane de lohusa pijaması zaten arkadaşlarım ilk giydiğin hep kan oluyor kanaman çok oluyor o yüzden beyaz al rahatça leke çıkarıcı çamaşır suyu kullanırsın dediler o yüzden beyaz tercih ettim doğum yapacağım hastanede sezeryan doğumda 2 gece yatılıyormus doğumum nasıl olacak bilmiyorum bakalım doktor belki bu kontrolde bişey der
BeyMi2013 Ben kızımda 2 tane almıştım bir lohusa takımı birde normal gecelik takımı yetmişti 1 gece kaldığımız için .