Bugün kontrolümüz vardı. Suyu azdi en son gittiğimde, bugün doktor gecenkinden daha az dedi. Bu ayın 9 inde tekrar gideceğim ciğer geliştirici iğne vurulcak. Ama o gün bebeği alalım bile diyebilir beni yatirabilirmis. Eğer almaz ise en geç 34 haftalık sezeryan doğumunu gerçekleştirecekmis. Morelim cok bozuldu daha hiç bir şeyim hazır değil kıyafetleri yıkanacak utulencek dolabı gelmedi. Ne kapı süsü var ne başka bir şey 😭 dualarınıza ihtiyacım var 😥 biraz uzun oldu kusura bakmayın 😥 hakkınızı helal edin 🙏