Bizim de sebepsiz infertilite. aşılama işe yaramadı bizde. Bir söylenti duydum doğru mu bilmem daha önce hiç gebelik geçmişi yoksa kimyasal dahi olabilir. direk tüp bebeğe level atlasın sebepsiz infertilite tanısı koyulmuş kişiler aşılama da zaman kaybetmesin diye duymuştum. doktor söylemiş bile olabilir. Nerden duyduğumu hatırlamıyorum. Yani aşılama da Doğal gebelik gibi bir işlem pek farkı yok. Normal Doğal yolla kalamayan aşılama ile kalma ihtimali çok düşükmüş. Mesela pcos olur sperm sorunu olur okey bunlar için işe yarar bi tedavi aşılama. Ama aksi durum bence maalesef ki azınlıkta. Bizde tüpe geçicez tekrar aşılama yaptırmakla vakit harcayamam