Yildizezgi
Benimde ilk öğrendiğimde kan tahlilinde hcg 313 900 1300 falan çıktı ama keseyi görmedi 5. Haftada gördü sadece keseyi 6. Haftada bebek ve kalp atışını duyduk. Seni çok iyi anlıyorum acaba hamile miyim acaba kimyasal gebelik mi falan diye bir hafta kendi kendime eziyet ettim. Merak etme hersey yolundadır rahat ol bebeğini etkilemesin 🥰 aynı şeyleri yaşadım şimdi 19 haftalığız oğlumu bekliyorum sabırla 🙏