Tugba_23 içimi rahatlattınız, ben de normal doğum istiyorum çünkü sezeryan olursam benimle ilgilenebilecek kimsem yok. Şu an 2800 kg bebeğim, baş aşağı geliş, çatıya doğru yol almış her şey yolunda ama çatı darlığı korkuttu, kendi çekeceğim acıdan çok doğum sırasında bebeğim zarar görür diye korkuyorum