Virgohome Bende kendime şişe yaptım 1.500 görüp görüp içiyorum yoksa aklıma gelmez şu sayesinde acıkmıyorum sanırım bu su beni iyi etti valla
kahvesever__ TugSozTan aslında suyu seven biriyim ama bu hamileliğimde hiç canım istemiyor zorla içiyorum
Syma_07 kahvesever__ hamilelikten öncede öyleydi sürekli icerim ben tuvalete çıkarma derdi olmasa 5 6 litrede içerim 😂😂
kahvesever__ Syma_07 ben bu hamileliğimde zorla içiyorum resmen 😂dedin gibi birde tuvalet meselesi var
123_321 kahvesever__ gayet iyi doktorlar 2.5 öneriyor zaten, 4 litre falan çok her şeyin fazlası yarardan çıkıyor zaten
Mavigozunannesi kahvesever__ okadar iciyorsan çok iyi ben içemiyorum zorla midem bulanıyor sudan zorla sabah ilk kalkar kalkmaz sonra da yine aklıma geldikçe su içmeyi özledim