Kızlar 21 haftalım hamileyim bu gün detaylı ultrasonum vardı bebekle ilgili herşey çok şükür iyi ama bebeğin eşi aşağıdaymış rahmi kapatmamış doktor 3 hafta sonra gel bakalım yukarı çıkmış mı yoksa riski gebelik bölümüne yönlendiricem dedi bu şekilde olup bu haftadan sonra yukarı çıkan var mı ? Bana ilişki vs yasak değil çok zorlama kendini yürüyüşe falan devam et dedi yat dinlen vs demedi kendi kendime çıkar mı çok tedirginim şuan