Fatmanurgulll Merhba kızlar 11 haftalık gebeyim bu aralar tansiyonum çok düşüyor 9 6 , 9 5 bazen 10 6 szde de oluyprmu acba
bebeklerimveben_ Fatmanurgulll hamilelikte düşük tansiyon sevilir tansiyonum çıksın diye tuzlu tuzlu herşeyi sakın yeme o an yat dinlen ayaklarını kaldır bu haftalar olur tansiyon düşüklüğü
tubimom Fatmanurgulll geçen awmde birden bire ellerime titreme mide bulantısı kusma geldi ilk geçti sonra baktım yine geldi dedim milletin içinde bişey yapmiyim lavoboya atayım kendimi arkadaşımda çocuklara masada yemek yediriyordu ben lavoboya varamadan gözüm karardı tam gidiyorken bir teyze tuttu sağolsun tansiyon 7-4 şeker 50 flndi senin gibi olduğunda biseyim olmuyordu ama niye öyle oldu anlamadım
Fatmanurgulll tubimom sağlık kabinin de ki abla ilk 3 ay normal bu durum dedi ama işte insanın günlük yasamnda etklyo ya