Kızlar bana bir akıl verin kaç gündür agır grip geçiyorum tamda yeni tedavi başladım femaran 1 haftadır içiyorum üzerine grip oldum aferin var evde ama içmiyorum 8 mayıs kontörlüm var yumurtalım gelişmişmi diye gitcem ama bu kullanırken degerlendiriyoruz ya diyorum gebelige engel olursa diye içmiyorum ama bugun galıba dayanmayıp içicem çok kötüyüm siz tedavi görürken grip olunca naptınız