Azra00 a_yse12 doktor da bana 6.haftada gel kalp atışı için demişti ben 7+4 falan gittim değişiyor bazıları duyuluyor bazıları 7.haftadan sonra duyuluyor
RCLale a_yse12 inşallah duyarsın canım ben 6+6 da duydum ondan önce duyulamadj kendini korkutma canım 🙏❤️
Sareee39 Biz 5+2 de keseyi 7+2 de kalp atışını duyduk bazen erken duyulup bazen ise 8.-9. Haftaları bulabiliyormuş kalp atışını duymak inşallah duyarsın canım 🥰
Nevammm Bende pazartesi gideceğim kalp atışı için hatta bebeği bile göremedim en son 5+4 te sadece keseyi gördük içinde beyaz bir nokta vardı doktor muhtemelen bebektir dedi işte bakalım pazartesi gittiğimde 7+3 olacağım ama geç döllenme oldu bir de benim