Kizlar 36+4 olduk 33 ten beri erken doğum ihtimali vardı kanala tam yerleşmişti doktor serumla iğne ile bu haftaya getirdi bir şekilde, dün kontrolümüz vardı nst’de sancı kasılma vs çıkmadı pazartesi günü tekrar çağırdı doktor, fakat dün gece itibariyle belden vuran sancılar, kasılmalar, birden ishal, mide bulantısı başladı bir kaç gün öncesinde yüzüm ve ellerim sisiyordu bunlar doğumun belirtileri mıdır?