Kızlar merhaba 5aydir bebek deniyorum gece ayda femara ve catlatma ignesi denedim olmadı adet oldum bidahaki ayda doktorum gonal f kullanalım dedi ama yani ben gebe kalamiyor değilim bir sorun yok dedi ve bana tup bebek tedavisinde kullanılan iğneden kullanacak yqni bu durumu yaşayan varmidir hamile kalirmiyim oylelikle bu defada gerçek anlamda başka sonuçlar dogurmasin korkuyorum lütfen yardım edin doğal yolla hamile kalmak istiyorum kimyasal geçirdiğimde doktor daha kolay hamile kalırsın demişti bir problem yok demişti ama bu yöntemler bana hiç cazip gelmedi