Babam kiracıya 1 sene önce çık dedi, ihtar çekti, hâlâ çıkmadı. Gerçekten biz oturcaz. bir de 20 yıldır oturuyor o evde . Yani artık piyasa çok kötü, bu yüzden kiracıya çıkarıp kendimiz oturmak istiyoruz. 1 senede 50 bin liraya yakın kira verdik. Evimiz var oturamıyoruz. Eğer gerçekten kızı oturacaksa haklı ama bahaneyse Allaha havale edin ve peşini bırakmayın.