Kızlarr çekinerek soruyorum ama. Doktora git diyecekler yazmasın gidecem zaten merakımdan soruyorum 🙈 27 gün önce normal doğum yaptım. Doğumdan 3 hafta sonra dikişlerim için kontrole gittiğimde doktor dikişlerin içten açıldığını söyledi. İlaç verdi kullan 1 hafta sonra gel dedi. Yarın gideceğim kontrole. Ama 2-3 gündür çok kötü kokuntulu kahverengi renkte kanamam oluyor. Dün akşam da gittiğimde kocaman bi parça geldi. Bugünde küçük geldi. Başına gelen var mı merak ediyorum enfeksiyon falan mı