Brcgms11 Haftam bugün kontrolüm vardı nst de yine sancım çıkmadı ama doktorum alttan muayene edince 3cm açıklıgımın oldugunu söyledi. Yatırayım mı seni doğur kızım deyince bende yatırın dedim. Bol dua edin olur mu bana😓
Evafor Hadi bakalım sağlıkla kucağına al inşallah şimdiden gözünüz aydın çokça da geçmiş olsun canım 💙