Kızlar merhaba az önce doktordan çıktım 6 haftalık hamileyim kese geçen haftaya göre çok az büyümüş karından baktığımızda bebeği göremedik alttan muayene etti ve bebeği de kalp atışını da gördük çok iyi dedi ama kesenin büyümemesi canımı sıktı bol bol su iç dedi. Bu durumu yaşayan var mı?