Herkese selam
Gecen hafta ikinci gebeligim icin yaptigim 2li tarama testinin risk sonucu 1:760 (1:1000 altinda oldumu risk grubuna giriyor)
Ilk gebeligimde 1:2800 gibi bi sonuc cikmisti. Kizim su an 16aylik ve cok sukur cok saglikli bi bebek.
Bugun tekrardan kan tahlili yaptiracagim.
Benim gibi ilk tahlili dusuk, sonra da yuksek cikip bebegini saglikla kucagina alan vardir insallah.
Bilginize, tecrubelerinize ihtiyacim var 🫶🏻