Bende riskli bi hamilelik geciriyorum üçüncü bebegim nasip olursa sezeryan ilk ikisi 37 haftada aldilar kilosu iyiyse bi sorunu yoksa sorun olmuyo kizim gayet iyiydi doğduğunda oglumda gebelik zehirlenmesi yasadigim icin solunum sikintisi wardi 10 gun kuvezde kalmıştı icini ferah tut korkutma kendini