Kızlar 15 nisanda çatlatma iğnesi vurundum iğnenin 11.günü kaset test yaptım hayali çizgi gördüm ama kan verdim negatif çıktı bugün 19.günü hafif adet sancım var ama hala adet başlamadı böyle bi durum yaşayıp pozitif olan var mı tekrar tekrar hayal kırıklıkları beni çok yıpratıyor