Merhaba ben tüp bebek ile hamileyim geçen hafta 5+4 de kese ve yolk , bugün 6+5 de kalp atışını duyduk . Bir sonraki kontrolüm 1 ay sonraya verildi . Sizin kontrolünüz ne sıklıkta oluyor ? Rutin kontroller nelerdir çok acemiyim yardımcı olabilir misiniz?