Burcin38 merhabalar 32 haftalık gebeyim şuan. En başından beri üniversitede Begüm hanıma takipliydim. Numunede de 2 kere Tahsin hocaya gittim ikisinden de memnunum. Evet devlet hastanesi zulüm biraz ve eşler içeri giremiyor. İkiside tatlı güler yüzlü doktorlar.