Yagmur1991 Doktor aşağıda plesantasi 3 4 haftaya yukarı çıkar dedi bu durumu yaşayan varmı nette okudum birsürü şey korktum açıkçası erken doğum kanama vs yazıyordu ama doktorum bise demedi
BFerayeY Yagmur1991 benimde aynı şuan ama benim kanamam oldu şuan iğne haptır kullanıyorum .pazartesi oldu cumartesi doktora gideceğim. İlişkiyi yasakladı .inş bişe olmaz Allhım esirgesin yavrularımızı
BFerayeY Yagmur1991 15 canım sen . Hiç bişe olmazmış şimdi iş falan yapmıyorum günde yarım saat ayaklarımı dikip yatıuorum .sen hiç kafana takma .bak en azından benim gibi kanaman olmamış .internete kalsak adamlar vurmadan öldürüyor 😊😊
Areforhanayaz Benımde asagıdaydı ama yukarı toplanmaya basladı sukur 15 haftalıkken sıddetlı kanama ıle gıttım hastaneye yayıs yaılmasını soyledıler bebegım kucuk olunca yatmadım ama evde dınlendım 21 oldk sukur yavas yavas duzene gırıyo dıkkat edersenız 28 de tam cıkmıs oluyomus dıkkat edın ve dınlenın zamanla gecıcı denılıyo ınsallah gecer
Arnes Ben 34 haftalığım. Plasenta aşağıdaydı düzelmedi. Bi ara düzelir gibi oldu ama son kontrole sancılarla gittim ve plasenta kanala yerleşmiş. Sezaryen olucam. Erken doğum riskim var ve sancılar beni perişan ediyor. Perinatolog pazartesi doktorumla beraber görücek beni. Hayırlısı inşaAllah. Bebeklerimiz sağlıkla gelsin dünyaya. 🙏🏻