SKayaa Korkma bir şey olmaz sadece anne için sıkıntılı olduğu için önemseniyor,evet idrar kaçırma olur enfeksiyonla beraber üşütme vs olabilir.Ayaklarını sıcak tut ve pamuklu iç çamaşırı giyin mutlaka ,durulamaya verirken beyaz sirke kullanabilirsin çamaşırlarında, çalışınca iş yeri tuvaletinden kapmak mümkün zaten ,sen bir tane sıvı sabun bir şey al lavaboya girinc iş yerinde dök temizle sonra otur .Geçer gider su tüket ben enfeksiyon olunca su içiyorum biraz fazla sürekli çişe çıkıca atıyor sanırım vücut.Geçmiş olsun.