Zeynepimmm Batbet88 dayanılmıcak, olmicak bişey değil dimi.evet zordur ama katlanilmicak gbi değil dimi ?:(korkuyorum.gungectikce .33+4um
Batbet88 Zeynepimmm yokk gerçekten dayanılmayacak gibi değil yani pes ettiğin anlar oluyor ama degisik bo güç geliyor bana sezeryan daha zor geldi her zmn kesilme düşüncesi hep daha çok korkuttu
YelizMami Batbet88 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin canm ❤️ Kaç tane dikişin var ve keserken dikiş atarken fln hissetmiyorsun dimi
Batbet88 YelizMami 5-6 tane dikisim var Yok bn hiç hissetmedim keserken ama dikerken hafif hissettim o da zor değildi
Benay Batbet88 ayy Allah analı babalı büyütsün canım Rabbimin sevdiği kullarından olsun kaderi güzel olsun inşallah 😍ama başlığa yazmışsın ya normal yollarla doğurdum diye sabah sabah direk ilk tepkim biz illegal yolla mı doğuracağız sanki oldu 😂😂😂 tabi kendimle dalga geçiyorum burda çok sevindim senin adına sağlıkla büyüt evladını inşallah
Batbet88 Benay açıkçası normal dogum olduğunu belirtmek istedim, çünkü ben okurken hep normal doğum yapanları okurdum daha ilginç gelirdi, normal dogum yapmak isteyenlere cesaret olsun istedim:)
Merveass Batbet88 burda Doğum hikayesini iyi veya kötü yazan herkesten Allah razı olsun. Sizden de olsun. Gerçekten herkesin Doğumu farklı ama dinledikçe okudukça bir rahatlama geliyor ağrı sızı zor dense bile insanın kaldırabileceği bir kadının yüklenebileceği bir annenin atlatabileceği bir acı ki sonu mutlulukla biten... Birçok insana iyi geliyordur eminim. Allah analı babalı büyütsün sağlıkla sıhhatle inşallah
Batbet88 Merveass amin teşekkkür ederim canım inşallah, aynen öyle gerçkten bu tarz hikayeler de bana hep cesaret verdi, umarım benim hikayem de birilerine cesaret olur