fizikcianne Kızlar merhaba 10+5 haftalık hamileyim. Göbek deliğime bastırınca ağrıyor. Bugün başladı hafif karın kramplarım da var. Bu haftalarda başına gelen var mi. Neden olur ?
Bskaysy Valla canım riskli konu bişey yok deriz hastaneye gidersin bişey çıkar. Yani normal dicem bende de oluyordu ama mutlaka bi git hastaneye çok rahatsız ediyorsa
Bskaysy Göbek deliğimin ağrıdığını bende hatırlıyorum imkanın varsa bi git bakalım en kötü bebişini görür gelirsin