Liya98 bende 9gün kala yapmıştım aynı senin gibi çizgi çıkmıştı 3gün bekleyip kan verdim haliyle adetim geçmediği için çok yükselmedi 3günde bir gidip kan vermek zorunda kaldım 4defa.Sana tavsiyem gebelik testiyle takip et çizgi belirginleşince yada adet 1-2gün geçtikten sonra kan vermen erken gidince insan çok stres oluyor🙏