Atlassmomm Yarın perinatoloji randevum var aşırı gerginim arkadaşlar bebeğime dua edin lütfen. Kadın doğum doktorumuz 4 mm kist gördü bebeğimde başka bulgu görmedi ama daha detaylı bakılması için oraya yönlendirdi çok korkuyorum
Kurabiyeannesi Atlassmomm Atlassmomm çok geçmiş olsun kaçıncı haftadasınız inşallah korktuğunuz gibi çıkmaz bazı kistler doğuma kadar yok oluyormuş diye okumuştum
Atlassmomm Kurabiyeannesi 20. Haftamdayım 19 da öğrendim Allah razı olsun inşallah geçer çok endişe ediyorum
Tuee_42 İnşallah güzel haberler alırsın sonucunu buraya yazar mısın , bende de aynısı çıktı ama büyümediği için sıkıntı olmucağını söyledi
Atlassmomm Bugün perinatoloji doktorumuzla görüştük kist geçmiş ama başka bulgu varmı bakacak bebek pozisyonu uygun değil detaylı için tekrar gideceğiz ama nasıl bir mutluluk yaşadım geçtiğini duyunca kelimeler yetmez 🥹🥰