Serapca Aldoemr bazen bende çok kızıyorum benim açtığım posta da kimse olmuyor ama ben kendime bakıyorum her yerdeyim bazen diyorum kızzzz sus diyorum ama yine aynı 😂😂 boşver takılma böyle şeylere