123456_ valla ben 3 hafta önce ilk dozunu oldum dünde 2.dozunu oldum ama bu çok ağır oldu kolumu kaldiramiym ateş gbi yaniyor elim ayağım kolumda şişti normalde 1 ay arayla olmam lazım ama kan uyuşmazlığı ignesi de olucam ikisini kaldırmaz vücudum diye erkene çektiler