26+6 haftalık ve ilk gebegilim suyum geldi ve ağrılarım kasılmalarım olduğu için acile gittim erken doğum olduğu belirtildi ancak açılma olmadigi için proluton depot iğne yaptılar hiçbir ağrım geçmedi bebek çok küçük hastaneye alamayiz diye ilaçlarla gecistirdiler ne yapmam lazım.