Tiiffany Diyarbakır normalde şuan kısa kollular ile dolaşmamiz lazım evin içinde ama ben hala kalın kazak üstüne hırka ve otururken battaniye ile oturuyorum 😅 geceleri 4 derece oluyor sürekli hasta oluyorum duzelemiyorum 🥴 merkezi sistemden kapatıldı petekler ev güneş görmüyor hiçbir şekilde 😅 dün arkadaşlarım oturmaya geldi bu ne böyle eviniz ne kadar soğuk dışarısı çok daha iyi buradan diyorlar 🤷🏻♀️😅