Hamdolsun ,herşey olması gerektiği gibi dedi doktor ,ikili testte yaştan dolayı down sendromu çıkmıştı ,doktorum sonucuna bakarız demişti , hamdolsun her şey iyi dedi çok ama çok sevindim ,darısı benim gibi bekleyenlere İnsAllah🤲🤲Rabbime Hamdolsun 🤲🤲🤲