brcylmzakts Kaplı mı kapsız mı ve hangi marka tercih edilmeli? Kullanlar ve alanlar önerilerinizi bekliyorum
Brnnr_34 Ben e bebekten kaplı olanlarından aldım gayet güzele benzıyor hepsı 3 al 2 öde kampanyasıyla daha uyguna geldı
brcylmzakts ilkimbebee ben de öyle düşünüyorum kalitesinden emin olamadım sadece..bedeninizi nasıl karar verdiniz?
brcylmzakts hvvyldz kullanımı zor olmuyor değil mi kaplının? Bazıları katlanması zor oluyor emzirirken demiş de..bir de bedeni nasıl seçtiniz?
ilkimbebee brcylmzakts yani şöyle söyleyim ben 2 tane e bebekten aldım kaplı olan yaz doğum olacağı için pek fazla gerekli görmüyorum bildiğin babaanne sütyeni gibi 😅 evde anca kullanırım dışarı da kullanılacak bana göre sütyen değil
Naznaz123 Bent normalde sütyen takmam yani göğüslerim çok küçük gebelikten dolayı biraz şişti ama yine de küçük sütten yetine arada bralet takarım çok mecburi mi bu iç çamaşırı
Emineedrk Naznaz123 benimkilerde küçüktü 75 takıyordum hamilelikten önce şuan doğdurdum 95 takıyorum emzirirken büyüyor göğüsler ve açıkçası emzirme sütyeni biri geldiğinde falan rahatlık oluyor ☺️
ilkimbebee brcylmzakts kesinlikle 😅 kaplı al e bebekten alacaksan eğer dışarda kullanmak için falan da istersen Pierre cardin al ama çok yüksek vermene gerek yok