Sonay Dilek5555 benimde 13 haftam bitti bazen benimde oluyo. Bide duyduğuma gore adet Gününe yakın daha çok oluyormus bende oyle oluyo mesela.
ArzuCilasun Benim de çok ağrım oluyor, düşük tehlikesi deyip yatırmay çalışıyorlar zorla ama sürekli yatamıyorum tabi... çok sıkıcı ...
Dilek5555 ArzuCilasun okadar sıddetlı olmuo canım ara sıra oluo bel agrısı galan da oluo Şankı adet olucak gıbı
Pinaryyim Dilek5555 bnde öyleyim canım herşeye pimpirikleniyorum ama doktorum çok güzel bi şeklide bu agrıların olucagını anlaattı sadece duramicak gibi agrıdıgı zaman hemen gel dedi dün akşam sanki adet agrısı gibi bir agrı çektim dayanamıcaktım nerdeyse ama meger gazmış masaj yapınca rahatladım 😇