cansualisa Beyazeller 2. Renk kullanıyorum memnunum çok Coupe bende ki baby plus kılıfınızda gecurıyorum
Beyazeller cansualisa O zaman kullanım açısından gri daha iyi mi olur ? Ben çünkü çok uğraşmak istemem lekeyle 🙈