Mucize_4207 Merhaba arkadaşlar gebelikte buscopan ilaç kullanan varmı doktor bana ağrın olursa iç diye verdi ama ben korktum tekrar sordugumda ağrın kasılmaya sebep olur bunu içince rahatlarsın dedi aranızda kullanan varmı
arirangg Mucize_4207 Ben hamile olduğumu bilmeden metpamid ve buscopan içmiştim. Hamileliğim daha yeniydi kan tahlilinde çıkmamıştı. Birkaç gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Tanıdığım iyi bir doktor var tüp bebek uzmanı ayrıca. Ona sordum. Metpamitten bir şey olmaz ama buscopan belli olmaz zarar vermiş olabilir, demişti.
Gkcgkr Mucize_4207 rahim kısalmasından sebeple kasılmam olmuştu ve bebeğimin kafası aşağıdan baskı yapıyordu banada doktorum vermişti aynı şekilde ağrın olunca iç dedi, ilk zamanlar hiç aksatmadan içtim sabah akşam, sonra dan 2 günde 1 taneye düşürdüm.
Mucize_4207 Gkcgkr ben ağrım olunca içiyorum bugün biraz ağrım var ince ince gaz ağrısı gibi yoksa meyveyi çok yiyyorum onlarmi yaptı anlamadim