Merhabalar hanımlar Ben geçen doktora gittiğimde Yanmam olduğunu söylemiştim kaşıntı olduğunda söylemiştim bana tahlil yapmıştı git birkaç gün sonra gel sonuçlara bakıp ilaç yazalım dedi ben de tamam diyip geldim 3 sonra çıkar dedimaraya hafta sonu girdi kaşıntılarım hiçbir zaman durmadı üç gün sonra üşüme titreme iştahım kesildi ve genitalde sivilcelerim arttıkça artı ve aşırı derece patlamış akıntıyla ped yetiştiremiyorum üstüne oturamıyorum o kadar kötü ki lavaboya çıkamıyorum doktora gittim serum verildi fitil krem toz verildi bunun için ama bir türlü geçmiyor 6 gündür 4 gündür yataktayım eşim bakıyor bana bu durumu yaşayan var mı sizler nasıl atlattınız bunu