Ege12 36 haftalık gebeyim, azalma oldu hareketlerinde, hatta bugün hiç hissetmedim desem dün gece 3 de uyudum o sıra da da hisssetmedim acaba normal mi?
YuvarlanamayanPaanda Ege12 1 2 gün hareket etmemesi nomal artık yeri daraldı onun ama kasılmalar karın sertleşmiş ve dönmesi bir hareket sayılır canım
meryemy Ege12 28+1 benim iki gündür bende hareket hissedemiyorum çok minik hissettim tedirgin oldum açıkcası cumartesi kontrolüm var erkene almayı düşündüm hatta ama normal diyen de
Ege12 Kucukcicek61 salladım dün gece kaç defa vermedi, tatlı yedim yan uzandım yok sadece sabah 1 tekme gibi hissetim o kadar başka da hissetmedim arada uğraşıyorum ya çok uyuyor ya da normal bilemiyorum
Ege12 YuvarlanamayanPaanda ilk doğum olucak ya doğrudur bende farketmıyor olabilirim ama eskiden daha fazla hissediyordum
Kucukcicek61 Endişelendirmek istemem ama kesinlikle doktora görünmelisiniz. Uyusa dahi mutlaka azda olsa tepki vermesi lazım. Aralarda hareket etmesi lazım. Bizzat en yakın arkadaşım bu durumu yaşadı ve iyi şeyler yaşamadı onuda çok uyarmıştım beklemeden git hastaneye diye.
Ege12 Kucukcicek61 gitmedim desem hala 2 defa hissettim suana kadar ☺️ yine kötü düşünmüyorum, hata suan yazarken bile oynadı yerinden sanırım hafifçe hissettim ☺️ sence yine gitmek gerekir mi