Kızlar merhaba, bugün kontrolüm vardı 36 haftalık gebeyim. Doktoruma çatı muayenesinin ne olduğunu gerekli olup olmadığını sordum. Kendisinin gereksiz bulduğunu sezeryan yaptırmak isteyen doktorların kolaya kaçma yöntemi olduğunu söyledi, örnek veriyorum sana muayene yapsam ve çatının normal doğuma uygun olmadığını dar olduğunu söylesem seni boşu boşuna strese sokup sezeryana hazırlamış olurum dedi. Kendisi 8 saatte 30 doğum yaptıran bir hastanede çalıştığını ve bebeğin yola girdikten sonra böyle bir muayenenin yapılmadığını söyledi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda 😯