Angelmom_ Deneyimli anneler 1 aylık bebegim kasık fıtığı var yarin ameliyat olcak kapali ameliyat göbek deliğinden yapiliyormus ve narkozluyken sünnet de yapilsin istedik. Tecrubeli annelerimiz bana yardimci olabilir mi korkuyorum üzülüyorum surec zor gecermi
Angelmom_ Sunactn35 ben 40 gunlukken fark ettim şislik vardi kasiginda aglayinca ikininca cikiyordu. Hastaneye goturduk fitik dediler ameliyat etceklerdi Ama ben beklemeyi tercih ettim 2 aylik olunca yaptirdim anesteziyi kaldiramaz diye dusundum. Ama ne Kadar erken o kadar iyi cunku fitik bogulmasi yasarsa cocuk cok skinti